Kim Kimdir?

Kim Kimdir?

"Ben kimim?" ya da "Sen kimsin?" soruları, sadece merak edenlerin o anlık duygularını tatmin etmek için, sadece duymak istenenlerin söylendiği, üstünkörü cevapların üstünkörü sorusudur.

Ne zaman gerçekten anlamak isteyenler, karşısındakine ‘Sen kimsin?’ diye sormuşlar ki?

Mesela sen, 

10 yıllık eşini tanıyor musun gerçekten?

5 yıllık ortağını…

İş arkadaşlarını…

Ya da kaç yıllık müşterini…


Dostların kim?

Veya seninle dost olmayı tercih etmeyenler?

İnsanlar kim olduğunu sana nasıl anlatıyor?

Meslekleri, yaşı, evli veya bekar olması, onu tanıtıyor mu sence?

Mesela sana bir hediye veren ya da bir jest yapan  ya da seni öven biri iyi biri mi?

Hangi kötü, bunları bir zamanlar birilerine yapmadı ki?

Peki aslında... Kim Kimdir?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?

&

İnsanoğlu var olduğundan beri amacı hiç değişmemiştir.

Mutlu olmak, başarı olmak ve iyi ilişkiler kurmak…

  Deneyimsel Tasarım Öğretisi seminerlerinden;

Kim Kimdir”,” İlişkilerde Ustalık” ve Başarı Psikolojisi” sinde paylaşılan bilgiler,  kişiyi dününe göre daha mutlu ve başarılı yapar.  Seminer konuları; tüm zamanlar, tüm konular ve tüm insanlar için geçerlidir.


"Milyarlarca insan içinde bir kişinin ne önemi olabilir ki? Bunun cevabını o bir kişiye sorun..." 

Yahya Hamurcu 

  


Yorumlar

  1. Her ilişkinin başı karşıdaki kişiyi tanımaktan geçer

    YanıtlaSil
  2. ''Cok iyi bir insan...'' dedigimiz kac kisiden gol yedik kim bilir :) Gercekten kendini ve cevresindekilerini tanimak isteyenlerin ogrenmesi gereken bilgiler..

    Tesekkurler 🪻

    YanıtlaSil
  3. İnsan kendisini tanıdığında hayatının konfor alanlarını fark edebilir hale geliyor.
    Ve neler yapmalı nelerden vazgeçmeli artık hayatında daha doğru karlarlar alabiliyor. Karşısındaki insanı tanıyınca hedeflerine kiminle daha güzel gidebileceğini anlıyor. O zaman anlıyor kim kimdir? ‘i bilmek kıymetli…

    YanıtlaSil
  4. Aysel Yıldız22 Kasım 2023 22:19

    Ne gariptir insanoğlu! Aynı tepkileri verip farklı sonuçlar bekler.
    İnsan neyi algılarsa onu aktarır. Algıladıklarına göre tepki verir. Bu yüzden kendini tanımak kadar insanları tanımak da gereklidir. Bu hayatımızda kuracağımız tüm ilişkilerde bize fayda sağlar.

    YanıtlaSil
  5. Bütün insanlar gelişmek istiyor olgunlaşmak istiyor.
    Bana benzeyen eğleniyorum hoşuma gidiyor ama bana benzeyen beni geliştirmiyor. Öğrenebilmem için benim gibi olmayan biri lazım.
    O zaman yanımda gıcık kaptığım o insan benim şifam...

    YanıtlaSil
  6. İnsanı tanımak çok değerli bir konu. Tanımıyoruz, tanıyormuşum gibi yapıyoruz. Çok güzel anlatılmış.

    YanıtlaSil
  7. Ne çok sanıyoruz, ne çok biliyoruz... İnsanları tanıyor muyuz, zannımızla mı hareket ediyoruz, bu açığa çıktığı için, ne kadar çok "zannettiğim", "zannettiği" için gerçeği yaşayamıyormuşuz demek... Bana benim gerçeğimi gösterdiği için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder