Özel Bir Günün Ardından Kalanlar - 1

Özel Bir Günün Ardından Kalanlar - 1

Ama ne zaman? O gece...

Gökyüzü, o gece yıldızların parıltısıyla doluydu…

Ay ise sevgilinin ilk günkü yüzü gibi sokakları aydınlatıyordu.

Ama ne zaman? O gece

O gece her zamankinden farklı mıydı?

Yoksa bana mı öyle geliyordu... Yok yok, farklıydı.

Terk edilmiştim ama yıldızlar daha bir parlaktı, ay daha bir aydınlıktı. Çünkü yüklerimden kurtulmuştum ve fark edemediğim, göremediğim gerçekleri o gece fark etmiştim. Geç oldu ama sonunda fark edebilmenin verdiği mutluluk bir başkaydı.

Peki, neden bu kadar geç kalmıştım? Cevabını kendime bile söyleyemiyordum. Onsuz hayat hiç yokmuş gibi geliyordu…

Ama o gece sanki canımı acıtan her şeyden uzaklaşmıştım, hafiflemiştim.

Eli, eline dolanmış ışıkların heyecanı misali...

Özel bir günün ardındaki sokakların sessizliği gibi bende de bir huzur ve sekine vardı… Bir o kadar da heyecan vardı. Çünkü vazgeçebilmenin özgürlüğünü yaşıyordum.

Parkın kenarındaki bank…

Gökteki yıldızlar…

Rüzgarın yüzüme vurduğu müthiş esintisi...

Ferahlık ve huzur bir aradaydı..

Anın tadını değilde, yaşadığım tüm zorluklardan kurtulmanın keyfi bir başkaydı…

O anın, o gecenin verdiği huzur başkaydı…

Herşeyin bir sonu vardı ve bizim ilişkimizin de sonu gelmişti. Müthiş bir bitişle.. Terk edilerek... Meğerse, olumsuz gibi düşündüğüm son ne kadar da hayırlıymış

Sonu hüsran gibi görünüyordu ama zıttında yaşadığım duyguda bir o kadar hafiflik, huzurdu… Uzun zamandır hissesemediğim duygulardı…

Peki bu hafiflik hangi acıdan ya da hangi hazdan sonra geldi?

Bu kadar zor muydu acı verenden vazgeçmek, özgür olmak...

Hayatta ne kadar vazgeçebilirsek, o kadar özgür oluyoruz. Ve işte, o gece benim hikayemin başlangıcıydı. 

Yıldızların altında, kendi içimdeki yıldızı keşfetmeye doğru olan bir yolculuk...

Peki, biz o yıldızı bulmaya çalışırken ne kadar özgürüz? 

Çok mu uzaklarda, yoksa fark edemediğim kadar yakınımda mı?


Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?

Kim Kimdir Nedir?

İlişkilerde Ustalık Nedir?

Başarı Psikolojisi Nedir?

&

İnsanoğlu var olduğundan beri amacı hiç değişmemiştir.

Mutlu olmak, başarı olmak ve iyi ilişkiler kurmak…

  Deneyimsel Tasarım Öğretisi seminerlerinden;

Kim Kimdir”,” İlişkilerde Ustalık” ve Başarı Psikolojisi” sinde paylaşılan bilgiler,  kişiyi dününe göre daha mutlu ve başarılı yapar.  Seminer konuları; tüm zamanlar, tüm konular ve tüm insanlar için geçerlidir.

 

"Milyarlarca insan içinde bir kişinin ne önemi olabilir ki? Bunun cevabını o bir kişiye sorun..." 

Yahya Hamurcu


Yorumlar

  1. Her bitiş, bir başlangıç oysaki..

    YanıtlaSil
  2. "Hayatta ne kadar vazgeçebilirsek, o kadar özgür oluyoruz."
    Özgürlüge bakış açımız degisti..

    YanıtlaSil
  3. İnsan vazgeçebildikçe demlenir

    YanıtlaSil
  4. Bazen kaybediyor görünürken, aslında kazanırız bunun farkına ise sonradan varırız ve iyi ki... deriz
    Emeğinize sağlık güzel bir yazı 🌿

    YanıtlaSil
  5. Öyle kayıplar vardır ki insana kendini kazandıran🌸

    YanıtlaSil
  6. Ancak vazgeçebilenler yüklerinden kurtuldukça Sade leşirler..iliskilerde de nöyle

    YanıtlaSil
  7. Hayatta ne kadar vazgeçebilirsek, o kadar özgür oluyoruz Ve işte o gece benim hikayemin başlangıcıydı...

    YanıtlaSil
  8. Bazen gönlümüze hoş gelen şeyi çok isteriz, olmayınca da üzülürüz. Aslında her şerde bir hayır, her hayırda da bir şer var derler... Çok doğru...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder